dinsdag 17 april 2012

SPIN ALS HUISDIER



Ik heb hier echt een heel leuk filmpje.
 
Je gaat opeens begrijpen waarom mensen
een spin als huisdier houden,
want is dat leuk?
   
Mij lijkt het nu in ieder geval wel leuk
om met popcorn voor de kooi te zitten
en te kijken hoe die gekke beesten zich gedragen !!!




ECHT voor het eerst dat ik een spin echt SKATTIG vind : P
   
Maar laatst had ik nog een ENGERD in huis,
deze ging naar mij toe rennen toen ik dichterbij kwam, echt waar !!!
Klik op deze link om de foto die ik ervan maakte te zien ---> KLIK DAN





^ ___ ^ ♡

2 opmerkingen:

  1. Haha die spin wilde gewoon vriendjes met je worden Marijkie en wilde ook een bakkie met zand om lekker met zijn onderbuik in weg te schuren tssss je voelt bijna hoe lekker dat het is. Maar je hebt hem gevangen en dat is dan een perfect kado voor de grOte Leentje maar dan wel in een terrarium omdat ze er een beetje bang voor is l o l

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dacht eerder dat die eikelspin kwaad op me was en daarom op me af rende : O had hem namelijk aan zijn draadje opgepakt en op het bed gezet, toen kwam ik dichterbij om hem te bekijken en hij begon naar me toe te rennen, echt freaky !!! leen had de boel bij mekaar gegild als ze toen in mijn schoenen stond, haha, ik deed heel koelbloedig (hum hum) een glas over hem heen en een kaart eronder en bracht hem naar de kelder !!!

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡