dinsdag 24 april 2012

DE RAAMVLINDER


Omdat ik op zoek was naar een afbeelding van de amerikaanse maanvlinder, kwam ik op de wiki bladzijde van vlinders terecht. 
Daar had ik nog nooit gekeken !!!
Zo kwam ik erachter dat sommige vlinders 'vensters' hebben die ze ook wel 'glasvleugel' noemen. Dit vond ik erg leuk om te weten : D 
Ik dacht, dat ga ik op mijn blog zetten zodat ik er een illustratie over kan maken YAY
(ik zocht gewoon een reden om een illustratie te maken omdat ik de laatste tijd onderzoek doe naar wat voor materiaal ik het liefste gebruik/ het mooiste effect heeft, momenteel is dat: tekenen in (grijs)potlood, daarover verdunde oost-indische inkt (vorige illustraties) of (zoals hier) acryl in een kleur (oker hier) (over het grijspotlood dus) en daarna delen en onderdelen dekkend of transparant met acryl inkleuren en de hele zooi afwerken met kleurpotlood ; )





^ ___ ^ ♡
ILLUSTRATIE door
 MTWVDB (Marijke van den Berg)

3 opmerkingen:

  1. Hij is weer mooi ! ! ! Marijkie en je bent goed bezig met technieken ontdekken en uitwerken bedenken en haha enzovoort. . . . De pappa is trots op jou hoe lekker dat je bezig bent !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡