dinsdag 7 februari 2012

SCHILDERIJ MAUDY MAKING OF DEEL 3



En ......

Het schilderij is af !!!

Misschien nog even een nieuwe foto maken, 
want het begon alweer een beetje te schemeren 
en dan kan ik nooit een goede foto krijgen, 
maar hey, 
het is dinsdag dus er moest een update komen 
: P

Vrijdag ga ik nog wat puntjes op de i zetten, 

bijvoorbeeld kijken of de randen goed geschilderd zijn. 
Ook kan het zijn dat ik nog iets zie wat anders moet, 
maar ik denk het niet, 
want dat is wat ik de laatste keren dat ik schilderde al deed 
: D
 
Hier zie je de laatste stappen van de making of:


Hier zie je hoe ik de vorige blogpost eindigde:

Ik heb me hier voornamelijk op de ogen van Trevor gericht: 

Hm, in het volgende voorbeeld worden de ogen wel erg klein...
Ook keek ik of de achtergrond donkerder mooier was (vond van niet)
Het witte kraagje voor de nek langs geschilderd!
Oja, en het stiekje eindelijk ingekleurd : P 

De hand in de nek was erg moeilijk
Ook het witte shirt al tig keer aangepast, 
nu eindelijk tevreden : D 

En nu zie ik opeens dat ik in de ring weggeschilderd heb bij Jane's hand!
De hand had ik namelijk opnieuw gedaan.
Dit ga ik vrijdag aanpassen en dan maar even editten in deze blogpost !!!
 Nu lijken de kleuren minder fel dan in de vorige afbeelding, 
maar dat komt dus door de slechtere kwaliteit van de foto !!! 
Maak nog een nieuwe foto, ook voor mijn Expo-site : D

*** EDIT ***
Hier een betere foto dan de foto hierboven:

***
Hier de laatste foto, hier was hij écht af:

₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪
LINKJES NAAR:
₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪
₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪
₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪
₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪

6 opmerkingen:

  1. Super, echt geweldig,ik heb er geen woorden voor, de oma van Jane en Trevor, de mams van Maudy en het vriendinnetje van je papa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. : D leuk om te horen !!! Ben zelf heel tevreden erover maar zie steeds kleine dingetjes en dan als je de verf klaarzet zie je weer andere dingetjes, haha, zo is het natuurlijk nooit af! Maar hij is nu toch af, nog even een ringetje schilderen en dan: ja af !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwww echt heel mooi sis!!!! Ik zie het vanmiddag in het echie:))
    Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowwww echt heel mooi sis!!!! Ik zie het vanmiddag in het echie:))
    Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi leen ikke denken: hee 5 reaxies ^ ^
    ._.

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡