dinsdag 14 februari 2012

THEFUUUUCOMICS


Al een tijdje ben ik bezig met het verzamelen van ragecomics.
Had er nog nooit van gehoort tot ik op de volgende site kwam:
THEFUUUUCOMICS <--- een link dus hee!
Het is dus niet door 1 persoon gemaakt, maar door meerdere !!!

Ragecomics zijn supergrappige korte stripjes.
Het doet een beetje denken aan HYPERBOLE AND A HALF 
omdat het ook op een lelijke manier is getekend 
en de humor is (bij sommige stripjes dan) vergelijkbaar.

Iedereen kan deze stripjes maken,
je hoeft er niet voor te kunnen tekenen
omdat je ze via een website maakt met sjablonen!

Lees via DEZE LINK (<--- klik daar dan op)
als je nog meer over "rage comics" wilt weten !!!!!!!!!

En dan nu mijn verzameling
(deze verzameling zal ik ook uitbreiden
omdat ik maar blijf verzamelen
en het ook zo leuk vind om terug te lezen : D)

._.











































Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡