dinsdag 3 januari 2012

CHILDHOOD



Er is echt tonnen aan werk aan mijn site toegevoegd. 
Zo ook een stapel kindertekeningen! 
Ik heb ze overzichtelijk op mijn site geplaats:


KLIK VOOR HET ONDERDEEL
OLDERWORK (<--- is de link)
OP MIJN SITE MTWVDB.NL

Dezelfde lading is ook terug te vinden op googleplus,
maar daar kun je niet inzoomen (helaas):
klik op deze link om naar "olderwork / googleplus" te gaan!

 

Mijn favorieten:
(opmerking: ook hier (heb het over blogger.com) kun je niet (meer) inzoomen (wat is dat toch crappy tegenwoordig)
maar je wel kan inzoomen is op mijn site, waar het gewoon op de ouderwetste manier WEL goed werkt : P
De link zie je boven (olderwork)

DE BH SHOP & DROLLENLAND
Ik wist niet meer dat ik dit ooit had gemaakt 
maar kwam het tegen toen ik de grote kast opruimde! 
 Je ziet ze beiden hieronder. 
Als je erop klikt krijg je een grotere versie 
zodat je het ook kan lezen : D

Wat ik ook leuk vind om terug te zien
zijn de tijdschriftjes die ik vroeger maakte.
Deze maakte ik met een vriendin
en ze gingen vooral over onze (vervelende) klasgenoten : P
Leer hieronder hoe je moet roken en hoe niet : D

Ook maakte ik altijd stripverhalen gebaseerd op sprookjes.
Ik maakte er heel veel maar de allereerste die ik maakte,
assepoester blijft toch mijn favoriet:





DE REST KUN JE DUS ZIEN BIJ HET ONDERDEEL
OLDERWORK (<--- is de link) OP MIJN SITE MTWVDB.NL !!!



HAVE FUN !!!



^ ___ ^ ♡

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡