vrijdag 2 december 2011

DYON IS GEBOREN




Kijk dan hoe mooi Dyon gelukt is !!!

 

 En hier zie je Dyon toen hij nog geen dag oud was, vers van de pers : P



Goed gedaan Leentje en Bryan !!!

Wat een SNOEPIEEEEEE : D

Erg trots dat ik de tante ben van Dyon 
En ook trots dat ik het geboortekaartje mocht ontwerpen !!!

Zie hier hoe het is geworden!
(helemaal bovenaan deze post
zie je het vooraanzicht van de kaart)

Dit is de buitenkant van de kaart: 
(klik op de afbeeldingen om in te zoemen)

Dit is de binnenkant van de kaart: 
(klik op de afbeeldingen om in te zoemen)

Volgende week dinsdag 
op mijn blog !!!

Eerder maakte ik ook een geboortekaart voor Sophie en Thijs!
 De kaart van Sophie kun je zien als je op DEZE link klikt.

^ ___ ^ ♡

5 opmerkingen:

  1. Haha Dyon is mooi gelukt hoor ;-p en het geboortekaartje ook ! Goed gedaan gedaan dochter en het kaartje is ook een S N O E P I E xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heel heel mooi kaartje heb je gemaakt, ik kan me voorstellen dat je hier trots op bent. Liefs JOke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. THANKS jullie beitjes : D Ben ook erg blij met het resultaat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En wij ook!!!!!! Xxx sissieeee

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡