dinsdag 20 september 2011

SESAMSTRAATNAGELS

BIGBIRD PINO NAILS


Mijn nichtje Sophie werd 6 september vier jaar en voor haar verjaardag maakte ik nagels in sesamstraatstijl!

Het is niet zo heel mooi en strak geworden helaas, want het was echt moeilijker dan ik dacht !!!
Het voorbeeld dat ik gebruikte is veel mooier, hoe hebben ze dat voor mekaar gekregen, wat een gepriegel zeg !!! Maar toch vind ik mijn versie wel heel leuk, je ziet toch wel welke sesamstraatfiguren het zijn:

 

Op de foto van boven naar beneden en van links naar rechts:
GROVER - TOMMIE - ????? - OSCAR - ERNIE
IENIEMINIE - BERT - PINO - ELMO - KOEKIEMONSTER
De vraagtekens, dat lijkt ook wel op Elmo... maar dan wat donkerder?

Ik gebruikte acrylverf met daarover topcoat, ik had namelijk net die week gelezen dat je dat ook als nagellak kunt gebruiken, handy!!!!!!!!!!!!!

Hieronder dus het voorbeeld. Ik kwam het tegen een tijd geleden, weet niet meer waar, heb nog gezocht met google waar je op afbeelding kunt zoeken maar de afbeelding is al duizenden keren door allerlei mensen overgenomen. Zo kun je niet zien wie de nagels heeft bedacht !!!

Meer leuke nagel ideeën bewaar ik hier K L I K ♥
Dat is een inspiratieblog voor vanalles en nogwat. 
Via de link hier zie alles wat is getage/ed met het onderwerp nagels ^^ 
 
^ ___ ^
ILLUSTRATIES

MTWVDB (Marijke van den Berg)

2 opmerkingen:

  1. http://eentweedrieviervijf.blogspot.com/2011/09/sophie_20.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HEEEEE LEUK !!!
    En Telly? Die kende ik gewoon helemaal nog niet! Maar als je er op google-ed zie je inderdaad een grote roze monster : D

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡