dinsdag 5 april 2011

UNDER A MICROSCOPE

micromoon




Ik heb altijd een miscroscoop gewild.
Vroeger had ik er één.
Op school had ik er één.
En nu wil ik er één!
(en ik wil een telescoop)

!!! WANT !!! WANT !!! WANT !!!

Zie hier de mooiste
dingen
die ik kon
vinden
under a microscope
via het WWW !!!


SNOWFLAKES
Wel even op de afbeelding klikken en langzaam naar beneden scrollen voor het inzoom-effect!


POLLEN (DIE WAAR JE VAN GAAT NIEZEN)

HUISSTOFMIJT?
(op een lapje stof zo te zien)
(of is het jouw dekbed?   : P )


De meeste beesjes zien er goor uit onder de microscoop, 
maar deze hier vond ik eigenlijk wel 
! LIEF !
Wat het voor beessie is... ik weet het niet!
(ik gok op snuitkevermijt)


DIT IS FUNNY
Dit hier is een 3DS onder de miscroscoop (rechterplaatje, links is zonder de 3D-functie geactiveerd),
lees ---> HIER <--- meer hierover


DEZE ALIEN HIER
is gewoon een mier


BLOEDPLAATJES
Ben ik nou gewoon heel raar, ik vind dit echt zo mooi!
Ze moeten snoepjes op de markt brengen in deze vorm en kleur.

Bloedplaatjes frambozendrop



















(¨`·.·´¨)  
  `·.¸(¨`·.·´¨)
         `·.
.·´

(update)
De volgende afbeeldinks was ik gewoon vergeten,
kwam ze net nog tegen op mijn PC!

Dus hier NOG meer Micro-eyecandy:


HET GEZICHT VAN DE VLINDER VAN DICHTBIJ


NOG MEER BLOEDPLAATJES FRAMBOZEN DROP


DE GEHAAIDE VACHT VAN EEN HAAI


IJSKRISTALLEN...


HOE MOOI EEN SPIN IS VAN DICHTBIJ


VLINDERVLEUGEL


NOG DICHTERBIJ EEN VLINDERVLEUGEL
~ the end ~
Illustratie: MTWVDB (Marijke van den Berg)

3 opmerkingen:

  1. Haha jaaa von ik ook leuk op school!!!!

    Maar Marijkieee je bent net jarig geweest anders was dat een leuk cadeautjeeeee maar dan zat je nu zonder bonnen :) :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Getverderrie wat een viezerikken die overal op en in zitten en het lijken allemaal wel aliëns brrrr. Maar de laatste footoo dat is al op de markt te koop hoor getverderrie ik eet het niet maar de hondjes zijn er gek op ;-p juist jaaaaaaaaa hahaaa Frolic dus hmmm hoewel ze lijken ook wel een beetje op werthers echte alleen mokkasmaak dan hè ;-0

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ik was er nog een paar vergeten, die zijn echt heel mooi! Vooral dat haaienvel...

    @Lene
    Van mijn verjaardagsgeld kan ik makkelijk een microscoop kopen, maar ik geef de voorkeur aan schoenen : D

    @woestewillem
    Nu je het zegt van die wethers echte, daar moest ik onbewust vast aan denken (en niet aan de hondenvoeder haha), want waarom anders kijk ik verlekkerd naar bloed hahahah

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡