dinsdag 29 maart 2011

BLIKVOER

mac in a can 2C
Uit de categorie: Domme gadgets, Junkfood voor viespeuken, Wie heeft dit bedacht en Yukkie x 10.000,
kwam ik het volgende tegen op internet:

CHEESEBURGER IN BLIK

Eerst dacht ik dat het een grap was, maar na even google-en kwam ik zelfs een soort recentie tegen met foto's hoe het er in het echt uitziet (want denk maar niet dat de verkopers van zoiets smerigs echte foto´s gaan plaatsen!):





















OMY, yukkie yukkie yukkie !!!

Volgens de schrijver:
- Erg duur
- Smaak is zuur  
- Klef broodje
- Vlees is hard

(O_o)

... ... ... Y U K K I E ! (keer tienduizend) !!!

NEE, heel wat geslaagder/grappiger vond ik de lippenbalsem met baconsmaak, de cheetoslippenbalsem (misschien iets voor Britney?) en de parfum met hamburgergeur van de Burgerking!

Illustratie: MTWVDB (Marijke van den Berg)

2 opmerkingen:

  1. Getverderrrie zeg een klef broodje en een uitgedroogd plakkie „vlees" ? Neen dan maar geen hamburgerbroodje als de mac niet in de buurt zit. Ik neem wel een diepvriesfrikandel met een bruine boterham ;-p Hahaaaaaaa mooi illustratietjeuhhh Marijkie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er gaat niets boven een 'verse' cheeseburger van de mac ... Al hoop ik niet dat ook zij een meeneemvariant voor onderweg uit blik op de markt brengen IEK

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡