dinsdag 31 augustus 2010

SCHILDEREN

Hier is weer een update van het schilderen!!!



Valt me op dat ik altijd een mens en een dier in mijn schilderij wil hebben.

Eigenlijk wil ik ook overal regenbogen hebben, maar dat lukt niet : P

Was eigenlijk van plan om een schaduw van een zeedier in het water te schilderen, maar nu is het toch weer anders geworden. Weet ook niet goed of het zich nu onder of boven water afspeeld? Dat ga ik nog even bepalen voor ik het afmaak.

Er hoeft niet veel meer te gebeuren, wil alleen even de slordige stukken bijschilderen en dan verder met de volgende, want ik ben alweer aan een nieuwe begonnen!!!!!
Ook het volgende wordt weer een 'waterschilderij'

1 opmerking:

  1. Oja ik had op hyves gereageerd maar je houdt dus niet zo van stillevens haha okidoki kom maar op met de volgende „waterpartij" ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡