dinsdag 8 juni 2010

SCHILDERIJ UPDATE

Vanaf nu wil ik weer elke dinsdagmiddag schilderen.
En vandaag vond ik het heel leuk!!!

Hier onder zie je hoe mijn schilderij er nu uitziet en onderdaan zie je hoe ik het de volgende keer ga aanpassen.
De onderste een snelle (dus slordige) schets in photoshop, maar het is om een voorstelling te maken van hoe het eruit zal zien wanneer ik de stoel verander in een trap. Ik weet ook nog niet zeker of ik dat ga doen, maar ik moet in ieder geval iets veranderen aan de zithouding of het zitgedeelte.
Daar kan ik dus een week overna denken, want volgende week wil ik het toch écht afmaken!





2 opmerkingen:

  1. Mooi Marijkie!!

    Je ziet echt wel dat jij dat bent!! dat gezicht lijkt sprekend op die van jou!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JAH dat heb je goed gezien ^^ Dat ben ik : O )
    Niets meer aan doen dus : P

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡