dinsdag 27 april 2010

DE DINSDAG UPDATE

Vandaag heb ik geschilderd voor het zoveelste geheime project (vandaag begonnen, over twee weken is het af). Altijd tijdens het werken word ik afgeleid door 'die dikzak'  : P zie afbeelding ^ ^














Het schilderij waar ik aan werk is ook weer een stapje dichterbij hoe ik het wil hebben:















En verder heb ik het verzamelde beeld van afgelopen weken in mijn beeldmap op hyves gezet:
linkje naar nieuw beeld op hyves

En als laatste nog een leuke link voor de ufo-freaks like me, een gefilmde presentatie over ufo's:
linkje naar presentatie over ufo's

4 opmerkingen:

  1. geheim project??voor mij?? wat leuK!!!!!!!!!!!!! hahhaha nee hooor ik denk al dat ik weet welk project...


    (of is het weer een geboortekaartje.. is paulien alweer zwanger??? hihiihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gebruik dan de staart van die dikzak om te schilderen ;-) zachter dannun varkensharenkwast. Die gemzinnige geheime projecten ook euhhhhmmmm Leentje Zwanger ;-o

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oké TU Delfts en dat heeft een uurtje gekost. Als je deze lezing gaat uitzoeken wat er verteld wordt dan ben je een paar weken verder. Ik houd niet zo van de stelligheid dat ze bestaan ? ? ? Thnxxx voor de tip Marijkie twas interessant !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @leen
    Heey gekki, als ge een kadoot van de knutselzus wil moet ge hints geven wat ge leuk vind, zoals ons mam gedaan heeft (nu maar hopen dat mam dit niet leest voordat het moekedag is : P)
    Maar onze mam zit de laatste tijd toch niet veel op het www haahah

    @pap
    JAAA, interessante film of niet? Inderdaad een lange zit, ik zat ook vanalles tussendoor te doen, haha. Wal apart dat ze zulke lessen voorgeschoteld krijgen op die universiteit ....

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡