donderdag 28 januari 2010

THEEKISTJE

Er kwam iets tussendoor waar ik zondagmiddag aan heb gewerkt.
Ik heb een theekistje versierd namens mijn collega's voor mijn teamleidster omdat ze wegging bij onze afdeling van het bedrijf waar ik werk. Iedereen versierde een theezakje met een persoonlijke tekst om in het kistje te stoppen.

Dit is het geworden:


En hier het "proces" want dat vind ik altijd leuk om bij te houden:

Dit is de tegel welke ik gebruikte als voorbeeld (en welke ook onderdeel was van het kado, alles was delfts blauwe stijl).


Dit is de schets.


De tekening met potlood.


De hele tekening met potlood na een dunne laag witte acryl.


De balpen/acryl-versie...


En het eindresultaat met lak.
Vieze lak trouwens, het zit nog in mijn longen !!!
Volgende keer doe ik mijn mondkap op : P
Deze heb ik altijd toch altijd wel in huis voor als Ziggy ... hihi

3 opmerkingen:

  1. Heeeeeeeeeee wat leuk enne ach net als met roken een paar dagen hoesten en je rochelt het er zo weer uit. Hmm mondkapjes ? Ziggy ? nee dat kan ik me niet bedenken ? Vertel ;-p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he marijkje,

    wat een enig mooi theedoosje dat je voor je werk hebt gemaakt. zag het bij Leen op de computer heeel erg mooi
    liefs mam

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡