dinsdag 27 oktober 2009

:: ^_^ :: good old grey pencil :: ^_^ ::



Vandaag ben ik begonnen met een nieuw schilderij waarbij ik eerst een tekening in grijs potlood ben gaan opzetten. Normaal gesproken begin ik direkt met het schilderen, wat voor veel vergissingen en fouten zorgt (en extra verf! ka-tjing...). Ik heb niet gewacht tot ik uitgetekend was, ik ben te ongeduldig! In het vervolg wil ik wel meer aandacht richten op het tekenen vooraf.
Na het tekenen dekte ik alleen het getekende af met een lichte kleur verf. Achtergrond een andere kleur en er mocht geen wit meer te zien zijn. Daarna kon het echte schilderen beginnen ^^
Hieronder zie je momentopnames van het schilderij. Hier zie je in het gezicht goed hoe mijn schilderen een eigen leven kan gaan leiden, het is een totaal andere persoon dan de getekende versie!

Er moet nog veel aan het schilderij gebeuren, maar ik denk dat ik het volgende week wel af kan krijgen!!!

6 opmerkingen:

  1. Haha geen zoekplaatje, bloesems in haar haar van de vorige peenting. Mooi Marijkie en is wel veel werk geloof ik en dus niet even schilderen, M A A R resultaat is schitterend!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HE MARIJKE!!!!

    Ik kan nu ook reactiesss plaatsen!
    je had gelijk!!! gewoon ingelogged met mijn gmail-gegevens!!!

    Maar ik vin het erg mooi skilderij!
    en maak hierna nu eens 1 van mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ woeste
    wat moet ik nu kiezen als terugkomend onderdeel voor het volgende schilderij, hm, misschien zie ik er toch maar vanaf!
    of ik laat gewoon het bloempje een paar keer terugkomen :D
    @ lene
    ik zag dat je ook een blog hebt ;P
    en geef maar een foto hoor, ik doe het hoor !!! haha als je dat ECHT wilt :P
    dan doe ik dat ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt toch wel fotoss van mij???? kies er maar ene uit!!!
    Alleen als je zin hebt en ECHT niks te doen hebt...
    ik heb een blog?? waardan???????

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @lene pene
    klik eens op je naam bij je bericht hierboven en dan op mijn blog : o P (ik bedoel Mijn blogs in het scherm dat je ziet nadat je op je naam hebt geklikt)en je hebt ook al twee volgers : o P

    ladiedah

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡